مقالات قالیشویی

شرح کامل مقالات فرش

مقالات قالیشویی

شرح کامل مقالات فرش

ارائه خدمات قالیشویی مشهد

  • ۰
  • ۰

شستن فرش با وایتکس

 قالیشویی در مشهد

 به عبارتی‌طور که میدانید یکی اجزای طلاق‌ناپذیر از منزل‌های ما ایرانیان فرش میباشد؛ البته امروزه با توسعه این هنر باارزش و شناساندن آن به نقاط متفاوت دنیا، در بخش اعظمی از نواحی عالم این زیرانداز قشنگ، زینت‌بخش منازل شده‌است. با دقت به بها بالای این هنر و کاربرد آن در معاش روزانه، مراقبت از فرش اهمیت بالایی را شامل است؛ این حفظ در سکو اولیه حفظ برای آلوده و فرسوده نشدن این بافته‌های گران بها میباشد و در مرحله دوم طریق‌های درست شست‌وشو فارغ از جراحت رساندن به بافت آن، که بسیار مهم میباشد. فی مابین شیوه‌های گوناگون شست‌وشو، شستن فرش با سفیدکننده ، از آلرژی متعددی برخوردار‌است که در‌این نوشته‌علمی تلاش می کنیم که شمارا با این طریق به‌طور بدون نقص آشنا کنیم.

اهمیت مراقبت صحیح از فرش
معلوم میباشد که به خیال گران بها بودن این وسایل زینتی و درعین‌حالا کاربردی بودن، محافظت از آن ها اهمیت متعددی داراست؛ مراقبت فرش به طور درست، ارتفاع قدمت آن را ارتقاء می دهد و علاوه بر اینکه در حین دوران به کارگیری، آن را زیباتر و شکیل‌خیس نگه میدارد، از نگاه اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه میباشد. به عبارتی‌طور که مسلما تا به درحال حاضر تجربه کرده‌اید مقدار مبلغی که شما برای خرید یکی این زیراندازهای قشنگ و اصیل پرداخت می کنید مبلغ پاره ای وجود ندارد و در رخ نگهداری نکردن از آن ها بایستی هرکدام یا این که چندین سال، هزینه‌های متعددی را به خویش زور فرمائید.

تاثیرات ماده های شوینده شیمیایی بر فرش
این مواد به عبارتی‌سیرتکامل که به‌سرعت فرش را پاک می کنند و طریق به کارگیری از آن‌ها بسیار معمولی میباشد، ممکن میباشد در فیس صحیح استعمال نکردن و رعایت نکردن مقدار گزینه به کارگیری مضراتی هم داشته باشند. شامپوهای منحصر به فرد و یا این که بقیه ماده شوینده شیمیایی به جهت اینکه از حلال‌های توانا شیمیایی درست شده‌اند، در صورتیکه به تناسب با آب ادغام نشوند یا این که در استعمال از آنان افراط شود، ممکن میباشد جراحت‌های جبران‌ناپذیری برای شما به یاور داشته باشند. یکی اثرها مخربی که‌این مواد دارا هستند زخم رساندن به الیاف و بافت میباشد که‌این معمولا در اثر توان بالای حل‌کنندگی مواد شیمیایی و ادغام نکردن متناسب آن ها با آب پیش میاید. برای شستن فرش با آبژاور هم می بایست بدانید که چه گونه از این مواد به کار گیری فرمایید.

مزایای شستن فرش با آبژاور

مزایای شستن فرش با سفید کننده
بی تردید تا کنون شنیده‌اید و یا این که اعتقادوباور دارید که یک کدام از قدرتمند‌ترین مواد شستشو شیمیایی سفیدکننده میباشد که به جهت توان تمیز‌کنندگی بالای آن، برای تزکیه لکه‌های حاذق از البسه رنگ پر‌نور یا این که سطح های متعدد از آن به کارگیری می گردد. درخصوص فرش نیز همین‌سیرتکامل میباشد، شستن فرش با آب ژاور یکی‌از شیوه‌های نسبتاً متداولی میباشد که ما معمولا برای بهتر منزه شدن سطح آن یا این که زدودن لکه‌های توانمند، به فعالیت میگیریم. ولی برای مراقبت فرش و حفظ از آن بایستی در استعمال از این ماده احتیاط کرد که به دنبال به آن اشاره خوا هیم کرد؛ ولی شستن فرش با سفید کننده مزایایی دارااست که بین ذهن ها همگانی جا افتاده میباشد:

از فی مابین بردن لکه‌های عمقی و کهنه
مکملی مطلوب و توانمند در کنار دیگر شوینده‌ها
شایسته ترین تمیز‌کننده فرش‌های پر‌نور یا این که سپید
تزکیه لکه‌های تیره
قرائت مقاله اصولی ترین طریق نگهداری از ریشه فرش چه میباشد؟
معایب شستن فرش با سفید کننده
به عبارتی‌سیرتکامل که به کارگیری از این ماده بسیار اثر گذار نشان میدهد و شمارا سریعا از شر لکه‌ها خلاص می‌نماید، ممکن میباشد ضررهایی نیز به یاور داشته باشد که بعضا از آنان جبران شدنی نیستند. شستن فرش با سفید کننده می بایست بسیار با احتیاط صورت پذیرد و اصول آن به خیر رعایت شود که در بخش بعدی به آن‌ها اشاره خوا هیم کرد. در‌پی با معایب احتمالی استعمال از این ماده اشاره میکنیم:

سپید شدن قسمتی از فرش یا این که ساخت لکه‌های سپید روی سطح فرش.
از دربین رفتن یا این که پوسیدگی بافت‌های زیرین فرش و تاروپود آن به جهت توان حل‌کنندگی بالای آبژاور.
کوتاه شدن قدمت زیرانداز شما به جهت به مرور ضعیف شدن الیاف آن.
تغییر تحول رنگ احتمالی که بر اثر شستن فرش با سفید کننده رخداد میفتد و ممکن میباشد برای اولی توشه به خیر قابل مشاهده نباشد و به مرور عصر خویش را نشان دهد.
 

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • شایلین عباسی

قالیشویی در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی